Pagini

marți, 6 aprilie 2010

Pastele la romani

Hristos a Inviat!!! M-am intors acasa din scurta vacanta. Si acum sa sa spun ce am de spus. :))

Urasc sarbatorile! Mereu cu o saptamana inainte de Paste sau de Craciun toata lumea parca innebuneste. In magazine se nu mai ai loc sa arunci un ac, in trafic aglomeratie si blocaje... si in primele zile dupa Paste la fel... nici nu au inghitit bine carnea de miel si ouale si se duc iar la cumparaturi. Nebunie!!!
Partea cu blocajele in trafic o inteleg cat de cat... nu avem infrastructura.

Cea mai tare faza am vazut-o in seara de inviere, in curtea bisericii. Tocmai se daduse lumina, oamenii cu lumanarile aprinse ascultau ce canta popa. Un tip in jur de 15-16 ani mai inchis la culoare (sa nu zic tigan chiar daca asa era) isi aprinde tigara de la lumanare... Prima data m-a bufnit rasu... dupaia mi-am dat seama ca nu era de ras... pe ala chiar atat l-a dus capu. Si-a aprins tigara cu "lumina sfanta" chiar in curtea bisericii. Popor de nesimtiti!!! M-am gandit sa-i zic cv dar cine stie cum reactiona, si dupaia ma batea D-zeu pt ce i-as fi facut. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu