Pagini

marți, 22 septembrie 2009

Reclame tapite

Traim intr-o tara de idioti... Spun asta pt ca in ultima vreme nu am mai vazut nimic interesant pe strada sau pe la tv... Si recalmele sunt facute pt tampiti... sau pt a ne tampi.
Cele mai cretine reclame care le-am vazut sunt reclamele Q-fort. Din pacate nu am putut sa le evit datorita faptului ca sunt repetate la nesfarsit pe toate posturile.
Primele reclame la acest produs erau diverse imagini puse intr-un montaj. In cadrul montajului respectiv existau secvente de repetare ale imaginilor si a replicilor. Acum reclamele au evoluat spre o mai buna enervare a publicului. Astfel apare o noua gama de reclame gen aia cu "cucu" si aia cu copilul ala complet cretin care da cu o minge in geam.



Chiar imi doresc sa mai vad o reclama ca acum cativa ani cu celebrul "Dorel" sau ceva mai ineresant decat urmatoarea:

Acum sincer... reclama asta chiar nu ma face sa ma gandesc la pufuleti.... mai ales sa mananc asa cv...
Si daca tot sunt la capitolul reclame tampite, continui sa spun k ma enerveaza reclamele alea la detergenti, sampoane si pasta de dinti dublate din alte limbi.
Hai k v-am plictisit destul, sa va arat o reclama veche dar desteapta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu