Pagini

joi, 17 martie 2011

Bike

Cum s-a facut un pic mai cald afara, am iesit cu biciceta prin parc. Ieri am facut prima plimbare pe anul 2011 cu bicla si m-am simtit minunat.
Nu exista sentiment mai placut pentru mine ca atunci cand merg pe bicicleta. Ma simt extraordinar de relaxat si lipsit de griji; nu-mi pasa de nimic, absolut de nimic!
Simpla plimbare pe bicicleta imi provoaca acel semtiment puternic de libertate si putere in acelasi timp....parca zbor. E un sentiment trait rar dar simtit la intensitate maxima.
Indiferent cat de multe masini as avea, la bicileta nu o sa renunt niciodata!

4 comentarii:

  1. te-am corupt si pe tine gata....move bitch get out the way hooooo:))=)) asta tre sa te mai invat...sau varianta romaneasca "misca-n mortii ma-tii de moldoveanca-mputita":)):>

    RăspundețiȘtergere
  2. hatentiune la greselile de scriere si punctuatie. nu ne certam cu limba romana.

    RăspundețiȘtergere