Pagini

duminică, 5 septembrie 2010

A venit toamna! :(


In mod oficial, a venit toamna. Daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu cand a trecut anul 2010, nu de alta, dar mai sunt doar vreo 3 luni pana o sa sarbatorim intrarea noul an. Timpul a trecut cu o rapiditate fantastica, de parca nici n-am realizat ce am facut pana acum.

Nu demult afara termometrul arata vreo 40 de grade la umbra, iar acum nu stim ce sa facem sa mai prindem un pic de caldura. Brusc am trecut de la tricouri si pantaloni scurti la blugi si hanorac.

Abia astept sa vad acel peisaj incredibil cu frunzele ruginii acoperind drumul si totodata amestecandu-se printre gunoaie, doar-doar vom scapa si noi de ele odata ce frunzele vor fi adunate de gunoieri. Am avut o vara incredibila si imi pare rau ca a trecut asa repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu