Pagini

luni, 13 septembrie 2010

Reciclarea si colectarea selevtiva

Azi mi-a atras atentia cineva despre cat de bine e sa recilezi si mi-am dat seama ca reciclarea este cea care presupune cel mai mic efort din partea consumatorilor. In fiecare zi aruncati la gunoi ambalaje diferite fara sa va pese unde ajung(din pacate si eu, recunosc)... corect pana aici?

Ei bine, lumea ar putea fi mai curata daca am incerca sa colectam selectiv!
Tot ce trebuie sa facem e sa repartizam gunoiul in functie de materiale.
Sunt 3 mari categorii: Plastic si Metal; Hartie si Carton; si Sticla.

Toata lumea vrea sa para eco friendly acum. Toata lumea ne da indicatii despre cum sa reciclam. Ar fi mai simplu din partea primariilor sa puna niste puncte de colectare.

Puteti gasi mai multe informatii pe site-ul http://www.colecteazaselectiv.ro/

Un comentariu: