Pagini

marți, 26 august 2008

Inapoi acasa

M-am intaors din vacanta! Anul acesta am fost in Grecia. A fost frumos cu exceptia drumului de 8-9 ore care din pacate trece prin Bulgaria. La intoarcere am mers foarte bine cu pana la Sofia, unde centura se asfalta si era un politist gras (si cu capul mare, k asa sunt bulgarii) care ne facea semne disperat sa ocolim, asa k am luat-o prin oras. Urat. Foarte urat. Arata ca un oras comuunist (chiar a fost inainte): blocuri vopsite in culori comuniste(sau nevopsite-dupa caz) , stalpi si garduri ruginite, oameni ciudati si semafoare mai nereglate deacat in Bucuresti...

Cand am oprit la un stop au venit 2 boraci imputiti cu sticle cu sapun si au inceput sa frece parbrizul masinii... al 3-lea avea o piatra cu care cioacanea tare in geam in speranta k ii vom da bani. Le-am facut semn sa dispara dar ei tot frecau geamul, asa ca am plecat pe rosu si am bagat viteza.

Parerea mea ar fi sa se construiasca un pod mare peste Bulgaria ca sa nu mia fim nevoiti sa trecem p acolo.
Si la sfarsit cateva poze din vacanta :P
click aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu