Pagini

miercuri, 5 martie 2008

Dacia Sandero

Renault Sandero, modelul prezentat in aceasta saptamana la Salonul Auto International de la Frankfurt, este, in fapt, a cincea versiune construita pe platforma Logan, alaturi de berlina, break (MCV), furgon (VAN) si pick-up.

La anul, cand va fi comercializat si in Romania, sub brandul Dacia, hatchback-ul va deveni cel mai atragator Logan. Posibil si cel mai ieftin.


Daca sedanul a fost realizat pentru a oferi maximum de spatiu in schimbul unui pret cat mai mic, raspunzand astfel nevoilor imediate de transport ale familistilor cu venituri medii, hatch-ul trebuie ca tinteste un public mai tanar si mai grijuliu cu imaginea personala.

Cu un portbagaj de numai 320 de litri (fata de 510 litri, in cazul sedanului) si un habitaclu practic neschimbat, Sandero mizeaza pe designul mai cizelat decat al Loganului cu patru usi. Hatch-ul, cu 25 de centimetri mai scurt decat berlina, va fi cea mai mica Dacia, deci si cea mai usor de parcat in aglomeratiile urbane.

Nu se stie deocamdata ce motorizari va oferi versiunea hatchback in Romania, dar se poate presupune ca prima optiune va fi reprezentata de actuala gama de propulsoare, compusa din trei unitati pe benzina (1.4 75 CP, 1.6 90 CP, 1.6 16v 110 CP) si una pe motorina (1.5 dCi 85 CP).

In acest caz, pretul de pornire pentru versiunea Sandero 1.4 MPI ar putea fi mai mic decat al berlinei cu aproximativ 500 de euro - circa 5.900 de euro cu TVA
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu