Pagini

joi, 31 ianuarie 2008

Zi naspa...

Azi, joi, inainte de vacanta, am mers la liceu k ne-a chemat diriga la 12:30 sa ne treaca mediile in carnet. Cand am ajuns la scoala aud de la niste colegi k diriga vine la 14:30... m-am enervat...
Dupa c jucam baschet vreo 2 ore mai stam, mai jucam putin si tot asa, apare diriga. Ne cheama p toti in clasa, ii dam carnetele de note ( intre timp mai ramasese doar clasa noastra si ink cineva in tot liceul) si stam... plecam noi din nou la baschet si cand ne intoarcem dupa 30 min profa nu trecuse mediile nici la 10 elevi...mai stam putin sa ne odihnim, ne mai plimbam putin (profa mai trece mediile inca la 5-6 elevi) ne intoarcem in clasa, mai ne plimbam...etc...
In final reusesc sa imi iau si eu carnetul cu mediile trecute (de parca as fi avut nevoie de el :-@) si plec acasa.
Concluzie: De ce naiba am mai mers azi la scoala? e simplu... ca sa pierd 5 ore degeaba, nu? In loc sa stau acasa sa ma relaxez in fata calc si sa ascult muzik mai bn am venit la scoala si am frecat menta. Apropo, cine vrea menta frecata? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu