Pagini

miercuri, 19 decembrie 2007

Balada sadicului

Afara-i frig si e-nnorat
In soba arde mama
De lustra tata-i spanzurat
Iar eu ma tai cu lama

Pe jos stau fratii mei intinsi
Sunt morti de-o saptamana
In putrefactie au intrat
Si chiar ca nu-i a buna!

Si sora-mea cu ochiul scos
Se zbate intr-o lada
Alt frate e intins pe jos
Si-n spate are o barda

Nevasta-mea atarna greu
De-o craca din gradina
Si-o cioara ii ciugileste fin
Din inima si splina.

In frigider in pungi de-un kilogram
Sta relaxat bunicul
Iar din bunica au mai ramas
Un deget si buricul.

Unchiul Matei sta in extaz
Cu ochii in carniza
Cu un picior in aragaz
Si cu degetele-i in priza.

Copii mei au inghetat
Cu gatul rupt in strada
Privind cu ochii lor sticlosi
Macelul din ograda.

Vecinii mi-au incremenit
In sticle de ventuze,
Am diseara musafiri
Si ma tot ling pe buze.

Dormi puiul tatii, somn usor,
Caci tata se gazeaza
Iti taie gatul cu-n topor
Si apoi te impaiaza.

Iar tu, iubita mea, sa stai
Taiata fin in doua
Sa-ti scot inima cu-n pai
Si s-o consum cu oua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu