Pagini

miercuri, 2 septembrie 2009

Reuniune de 2 ani

Am facut reuniunea de dupa clasa a 8a... Nu dupa 10, nu dupa 5 ci dupa 2 ani. Asta a fost doar de antrenament. Ne-am plimbat prin Herastrau, ne-am amintit de anii petrecuti impreuna in scoala generala si tampeniile pe care le faceam. N-am ce sa zic... a fost frumos.
La intoarcere am venit cu troleul... Ne-am asezat fiecare pe un scaun si mai vorbeam diverse. La un moment dat, ma suna mama unui prieten. Ma ridic de pe scaun si ii dau telefonul sa raspunda. Cand sa ma asez la loc, un domn supraponderal si usor ironic ( ca sa nu-i zic ghertoi nenorocit) incepe sa rada spunand k a ocupat locul. M-am uitat la el razand de tampeniile pe care le spunea (bolborosea el ceva).
Am pus si 2 poze cu gasca.

Ramona, mi-ai promis ceva :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu